Selvaflæsningskort til fjernvarme er omdelt til alle postkasser i Nøddeboparken.
Indberetningen bedes foretaget så tæt som muligt på onsdag 31. maj 2023, dog senest mandag 5. juni 2023.
Benyt venligst elektronisk indberetning via hjemmesiden: Selvaflæsning af fjernvarme
Selvaflæsning af fjernvarme foretages 2 gange årligt – i december og maj måneder. Selvaflæsningen i december danner baggrund for varmeregnskabet, som afregnes i maj/ juni måned, mens selvaflæsningen i maj er en kontrolmåling.


