Selvaflæsningskort til fjernvarme er omdelt mandag 17.12.2018. Indberetningen bedes foretaget lige omkring årsskiftet, dog senest 07.01.2019. Benyt venligst elektronisk indberetning via hjemmesiden: Selvaflæsning af fjernvarme
Selvaflæsning af fjernvarme foretages 2 gange årligt – i december og april måneder. Selvaflæsningen i december danner baggrund for varmeregnskabet, som udsendes i juni måned, mens selvaflæsningen i april er en kontrolmåling.


